11.7 - 17.7

onsdag: Jobb, roadtrip med roadtrip-gänget!
torsdag: jobb, kvällsdopp med ida och riina i bamböle (eller ja dem doppade sig ehe) och sen sov jag över hos riina och vi kokade 800 gram pasta till iits (observera att denna pasta bara var till mig och riina... vet inte riktigt vad vi tänkte ehe)
fredag och lördag: island in the sun! (bilder kommer i ett annat inlägg)
söndag: sov hela dagen
måndag: jobbade och gjorde inte så mycket mera
tisdag: idag har jag jobbat och hängt lite med jennifer!
 
 

Kommentarer
Jasmin - The dream of being famous! säger:

Jätte fin blogg! Hur resten av veckan ut för dig? :)
Kolla gärna runt på min blogg och mina kategorier, vem vet du kanske gillar den? :)
-
Kommentera gärna det på min blogg annars får jag aldrig svar på frågan! :P (det med den nya blogg.se designen)

2012-07-18 | 04:44:05
Bloggadress: http://jaasses.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback