21 maj

Provperioden har börjat bra!
Idag har jag varit helt ledig och imorgon ska jag också vara det! yeey

Har mitt första prov på torsdag, spanska, så idag har jag försökt plugga på det. Men det är lite svårt när jag har börjat falla för desperate housewives. No offence spanska men dw är liite roligare än dig, bara lite!
Sen har jag prov fredag, måndag och onsdag. På torsdag är det friluftsdag och på fredag AVSLUTNING!! LYCKA!!

Idag har Sara varit hit en sväng före vi for på dans och sen var jag och bror min ute och joggade.
Och nu ska jag kasta mig i spanska böckerna.
Hasta luego!



Kommentarer
Ville Niskanen säger:

Lycka till på provet =)

2012-05-22 | 21:13:41
Bloggadress: http://www.finest.se/villeniskanen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback