26.10

Tjoo!
 Veckorna rusar iväg och det är redan 26:te oktober, kändes just som första. Och igår kom t.om. första snön. Annars då? Ja sen jag sist bloggade så har jag ätit pizza och snackat på jennas golv (förra fredagen), varit på förfest till ansen (förra lördagen) och sovit över hos Elisa (Tisdags). Och sen har jag såklart gått i skola, dansat och spelat teater, ni vet de gamla vanliga. Och så har jag försökt komma igång med träningen på avancia.
Idag har jag varit hela dagen på körövning och det ska jag också vara på söndag. Imorgon däremot ska jag skriva högskoleprovet hela dagen (taggataggatagga nsh) och sen på kvällen blir det middag hos mig med tjejerna!
 
 
 
Jenna och Erik efter en körövning och den första snön.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback