30.10

Tjeena! För tillfälle håller jag på att lyssna sönder på Ellie Gouldings Halcyon medans jag kämpar med matteläxan (ja ni ser ju vad jag kämpar..) Idag har det varit en skön skoldag med bara två timmar, varav vi såg på film på en och red på den andra.  Och ikväll var det teater som gällde. Och nu borde jag avsluta detta inlägg med att berätta hur mycket jag längtar till halloween, men haha det gör jag inte. För när (nästan) alla ens kompisar får gå på krog får man gå hem. Tur att jag har josse, vi ska rocka hemmet!! Och tur att Linn har förfest sååå kul ska jag nog ha ändå! Nu ska jag fortsätta kämpa med matten! pussss Bilder från helgen, middag hos mig:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback