Hej igen!

Hej ho här var det mycket uppdatering...nsh
nåjaa efter senaste gången jag bloggade har det hänt mycket.
 
Det har varit en rolig rockoffvecka, fast inte lika bra som förra året, för nu kände man sig för stor för att vara i stadshusbacken och man var för ung för att gå till krogen, menmen det var riktigt bra artister!
Efter rockoff for jag en sväng till farmor och farfars sommarstuga i Oskarshamn och träffade alla svenska kusiner.
Sen satte jag mig på en buss som tog mig till ett hotell där resten av tjejerna var.
Dagen efter var det äntligen dags att flyga till Magaluf!
Hade en sjukt rolig och galen vecka där nere och de var helt klart en av de bästa resorna jag varit på! 
Ett minus var vårat hotell... vi hade en trevlig kackerlacka som bodde i vårat badrum, ingen aircondition, dörren kunde man sparka in och en morgon när jag och matilda sov på balkongen vaknade vi av smutsig vatten som rann ner från ett rör.. men vi hade roliga grannar, stor balkong och fin utsikt.
Ett till minus med resan var att flyget på hem vägen var 8 timmar försenat..
Men allt det bra väger helt klart upp det dåliga!
Vi kom hem en vecka före skolan började, på den veckan myste jag med vår nya kattunge mumin, for en sväng till bergö och så firade vi kajsa som hade fyllt 18!
Sen började skolan, sista året. 
Så det här året kommer innehålla studentskrivningar och sånt.
Jag har redan skrivit engelskastudentprov och hälsa. 
Det har gått helt okej och jag är iallafall godkänd! 
Men ja sen har jag också gjort detta:
Bild1: Träffat Malin och Marie från USA med Julia
Bild2,3: Varit på kräftskiva till josses stuga på vårdö
Bild4,5: Kört gocart för första gången i mitt liv med matilda, ida och riina
Bild6: Sagt hejdå till ida som ska vara i Argentina ett helt år..det har jag också gjort till malin som också ska vara borta ett helt år.. Saknar dem helt sjukt mycket!
 Ätit hestburger middag i riinas bil
Firat Sanna 18 år på frideborg!
Bild1:Fikat med lucke och mikko och sen sagt hejdå till mikaela eftersom hon flyttat till uppsala :(
Bild2: Shoppat i Sverige med hanna och jenna
Bild3: Släktingkalas
Bild4: myst i vårdö
Bild5,6: Skördemarknad, Öppna gårdar

Bild1: Skräckfilmkväll hos riina
Bild2,3: Soppteater med teatergänget
Bild4: Upplevt biltvätt för första gången
Hängt i hammarland med julia och träffat deras nya valp
I onsdags, 3 oktober, fyllde Jenna 18!
I torsdags lunchade vi på svartakatten
I helgen var det jenna, rasmus och fridas 18års fest! Det blev en jätterolig kväll!
 Igår var det lördagsmys med riina, matilda och elin. Sen drog vi till jenna där också hanna var och så fortsatte vi mysandet. 
 
Ja det var det som har hänt sen jag bloggade sist och nu ska jag verkligen bli bättre på att blogga!! (okej de säger jag hela tiden men nu menar jag det!!)
Och sen har jag också övningskört en hel del för nu mina vänner är det "bara" 64 dagar kvar tills den stora dagen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback