20:21

Heeej! 
Hade en bra helg med körövning på fredag och söndag och utgång på lördag. 
Och just det skrev högskoleprovet i lördags också....fullpott helt klart (av fel då alltså eh).
På lördag förade vi hos Elins mormor och sen drog vi till arkeen. 
(min mobilkamera har fått nåt fel, ibland funkar den inte alls och när den funkar är det bara främrekameran som går att ta kort med...där av superkvalitén.)
 
I måndags var det min första dag som jag var helt ledig och den spenderades i skolan haha. Åt lunch med riina och jennifer, kryssade kurser och "hjälpte" (tittade mest på eh) riina och sol med deras hus byggande. I tisdags var jag också i skolan och åt lunch med riina och sol och "hjälpte" dem igen.
Idag, onsdag, åt jag lunch på svarta katten med danstjejerna och sen for vi runt på stan (köpte en finfin tröja från Alice) och tillslut till skolan där vi chillade i solen lite och sen gick jag och celinda på infotimmen.
Så mina första tre lediga dagar har jag alltså spenderat i skolan mer eller mindre haha.
Imorgon ska jag dock jobba igen. 
Nu ska jag snart åka till Smarket, träffa riina och återförenas med min kära plånbok som varit borta i 3 hemska dagar. haha dramatisk tjej tjena hej.
 
 
 

Kommentarer
Sara säger:

ååh, gamla danstjejerna :)

2013-04-10 | 20:26:51
Bloggadress: http://sarrasjogren.blogg.se
Francine säger:

Sara du måste komma med och hitta på nåt med oss någon onsdag, vi har en liten ny onsdagsträffsgrej nu, så joina nån gång! :) we miss you.

2013-04-10 | 20:36:54
Bloggadress: http://francinee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback