KARONKA (det riktiga inlägget ehe)

haha det förra inlägget skulle inte ha publicerats riktigt än menmen var lite snabb på knappen. Men iallfall nu ska jag berätta om karonka dagen:
 
Steg upp 6 på morgonen, for till skolan och förberedde det sista inför kladdisen med jennifer och riina. Sen drog det igång. Jag och jennifer stod först där ute, delade ut biljetter och schasade in alla 1:or och 2:or i skolan och sen var vi i vårat klassrum. Hade verkligen jättekul!
Efter vi gjort det vi skulle till tre klasser var det dags att städa. Sen åkte jag, josse och riina en sväng på stan och gjorde lite ärenden, sen for vi till mig där vi åt. Kl.13 var det dax att befinna sig i frisörstolen och få håret fixat. Väl klart åkte jag till Ronja där Nathalie också var.  Vi gjorde oss helt klara och ronja sminkade mig (taaaaack!), hade egentligen tänkt göra det själv men insåg att det inte var en bra idé ehe. Sen runt 15 åkte vi äntligen till Alandica där vi drack fördrink och tog foton. Sedan åt vi en jättegod trerättersmiddag  och vi hade jätteroligt i vårat bord, inte en tyst sekund. Sen var det rosutdelning då också föräldrar fick komma dit. Efter det var de de efterlängtade parodierna. Haha skrattade nog verkligen hela tiden. Sen började folk dra sig till arken. Där hade jag dock inte lika roligt, alla var verkligen helt sjukt trötta och tiden gick så långsamt men jag lyckades ändå komma i säng först halv 5.
Men hade verkligen en jättebra karonka!

(de sista bilderna är josses och kajsas hoppas det var okej att jag snodde dem hiho)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback