--> helsingfors

Sitter här i långärmad, fleece och morgonrock...ehe hösten är verkligen här! Men det är bra för då kan man sitta inne med gott samvete, tjena lat tjej. 
Påtal om lat så ska jag snart åka till avancia för lite HIT och kanske några kilometer på löpbandet om jag nu orkar. Sen är det teater som gäller för hela slanten. 
 
Inatt åker jag, mamma, erik och calle till helsingfors för att gå på galapremiären till filmen lärjungen (som erik som sagt är med i). Själva galapremiären är först på torsdag, så på onsdag så blir det antagligen lite shopping och sen heureka. Kommer hem på fredag natt. Ska bli riktigt kuuuel.
 
Och igår fick jag se filmen för första gången och den var suuper!
Och sen firade vi med glass :))))) (<-- dubbelhakorna jag fick efter höhö)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback